Aquesta nit - Lax'n'busto


No sé cóm dir-te que em crema ja massa l'espera...
No sé cómo decirte que ya me quema demasiado la espera...
Sobren paraules, mirades, cerveses i festa.
Sobran palabras, miradas, cervezas y fiesta.
Veig llum als teus ulls, que són foscos, color de la nit,
Veo luz en tus ojos, que son oscuros, del color de la noche,
i són ells els que em diuen el que els teus llavis no saven dir.
y son ellos quienes me dicen lo que tus labios no saben decir.
No vull prometre, ni vull comprometre, els teus somnis,
No quiero prometer, ni quiero comprometer, tus sueños,
però les coses no són tal com les imagines,
pero las cosas no son como tú las imaginas,
i hi ha cops que tu sents que una força t'estira, i te'n vas.
y a veces sientes que una fuerza te estira, y te vas.

El passat és ple, i el futur és buit,
El pasado está lleno, y el futuro, vacío,
no hi ha res que passi si jo no ho escric.
no hay nada que pase si yo no lo escribo.
Només vull que ser teua per aquesta nit,
Sólo quiero ser tuya por esta noche,
i néixer al teu costat demà al matí.
y nacer a tu lado mañana al amanecer.

Diuen que cada nou dia és una nova vida,
Dicen que cada nuevo día es una nueva vida,
que la llum del matí guarirà aquesta nova ferida
que la luz de la mañana curará esta nueva herida
i les coses seran com van ser unes vides abans.
y las cosas serán como fueron hace unas "vidas".
Perquè no seré jo qui manegui el destí,
Porque no seré yo quien maneje el destino,
que tu creus que a la fi vas a trobar-te amb el teu marit.
que tú crees que al final encontrarás a tu marido.

I és que jo entenc perquè tanta gent,
Y es que yo no entiendo por qué tanta gente,
dels desitjos, fa somnis, però no s'atreveix.
de los deseos, hace sueños, pero no se atreve.
Potser és cert que hi ha cops en que jo mateixa
Quizás es cierto que hay veces en que yo misma
no gosso a fer el que faig aquesta nit...
no me permito hacer lo que hago esta noche....

El passat és ple, i el futur és buit,
El pasado está lleno, y el futuro, vacío
que les coses no passen si no les escric.
que las cosas no pasan si no las escribo.
Només vull que ser teua per aquesta nit,
Sólo quiero ser tuya por esta  noche,
i néixer al teu costat demà al matí...
y nacer a tu lado mañana al amanecer...

I néixer al teu costat... Aquesta nit...
Y nacer a tu lado... Esta noche.

Te echo de menos

No hay comentarios: