Abraça'm - Lax'n'Busto


Tu fas de mi algú millor, i més fort,
Tú haces de mí alguien mejor, y más fuerte,
fas que m'agradi ser del tot tal com sóc,

haces que me guste ser del todo tal como soy
sense por, sense disfressa.
sin miedo, sin disfraz.


I, nu als teus ulls, sé que puc

Y, desnuda ante tus ojos, sé que puedo
fer-ho tot, i guanyar el pols al temps
hacerlo todo, y ganarle el pulso al tiempo

amb encert i valent.
con acierto y valor.
Impossible imaginar

Era imposible imaginar
que la vida em fes aquest regal,
que la vida me haría este regalo,
fent-me el més afortunat
haciéndome la más afortunada
perquè puc mostrar-me amb llibertat.
porque puedo mostrarme con libertad.

Abraça'm ben fort.

Abrázame bien fuerte.
T'estimo amb el cor, tinc sort
Te quiero de corazón, tengo suerte
de viure el moment amb tu i per mi.
de vivir el momento contigo y por mí.
Abraça'm ben fort.
Abrázame bien fuerte.


Tu fas de mi un pelegrí amb destí,

Tú haces de mí una peregrina con destino,
una ventafocs que té el seu fi
una cenicienta que tiene su final
ben aprop, perquè això no dura mai massa.
bien cerca, porque esto nunca dura demasiado.
Però sé què haig de fer per frenar
Pero sé qué tengo que hacer para frenar
el contacte amb la realitat,
el contacto con la realidad,
i tornar a engegar.
y volver a encender. 
[Encender como se enciende un electrodoméstico, refiere]

Impossible imaginar
Era imposible imaginar
que la vida em fes aquest regal,
que la vida me haría este regalo,
fent-me tan afortunat
haciéndome tan afortunada
per poder fer un somni realitat.
por poder hacer un sueño realidad.
I aixi es tot diferent,

Y así es todo diferente,
sóc segur, inocent
soy segura, inocente,
però en vull més, i sé on buscar-ne més.
pero quiero más, y sé dónde buscar más.
Estic bé... Estic bé.
Estoy bien... Estoy bien.

Pero me faltas tú.

No hay comentarios: